brand revolt women

Trött, träning trött och träning-BARN

Oh försöker träna en timme minst varje dag nu när jag har hjälp med barnen, men vad trött jag är!! Jag brukar ju bli pigg av träning, kan ha att göra med att min lilla Kit Lee är fan vildare än mig. Den damen sitter inte still en sekund, när vi äter snurrar hon runt på stolen,  och flyger upp & ned, ramlar och skrattar. Jag blir helt galen!! Hon håller på att få sina sista tänder också, hon har några men nu kommer alla på en gång så hon gnäller ju hela tiden och jag menar hela tiden jag inte underhåller henne eller lyfter upp och släpper ned och lyfter upp ja ni förstår…. Men på den ljus sidan så har hon börjat sova hela nätterna, ja nästan i alla fall och hon är två i september….hello botox  😉

Men vi har det bra, Art är helt underbar, några utbrott här och där men dom pratar vi om i efterhand och han berättar för mig att han var “were the wild things are” underbar bok. Han säger också att “mamma det happens inte igen”

http://instagram.com/p/bmF6kgvEyI/embed/#

Leave a comment